Jeżeli zakupiony przez Ciebie produkt jest całkowicie niezgodny z opisem, został dostarczony w uszkodzonym opakowaniu możesz go zareklamować w ciągu 14 dni od daty zakupu produktu.
Aby zareklamować produkt wystarczy skorzystać z panelu użytkownika oraz przejść do zakładki "Reklamacje".
Poniżej zamieszczamy opis jak wygląda proces złożenia reklamacji.
1. Należy się zalogować do swojego konta klienta w naszym sklepie internetowym.
2. Wybieramy zakładkę Reklamację, a w niej kolejno wybieramy produkt z listy naszych zakupów. W przypadku zamówienia kilku produktów możesz wybrać, które z nich chcesz zareklamować.
3. Załącz dokładny opis oraz zdjęcia zawierające różnice między przesłanym produktem, a tym z naszej aukcji.
4. Wyślij zgłoszenie zatwierdzając przyciskiem formularza.
Co dalej?
Po poprawnie złożonej reklamacji nasza firma ma 7 dni roboczych na odpisanie kupującemu i przyznanie lub odmowę zwrotu.