Jeżeli zakupiony przez Ciebie produkt jest całkowicie niezgodny z opisem, został dostarczony w uszkodzonym opakowaniu możesz go zareklamować w ciągu 14 dni od daty zakupu produktu.

Aby zareklamować produkt wystarczy skorzystać z panelu użytkownika oraz przejść do zakładki "Reklamacje". 
Poniżej zamieszczamy opis jak wygląda proces złożenia reklamacji.

1. Należy się zalogować do swojego konta klienta w naszym sklepie internetowym.

2. Wybieramy zakładkę Reklamację, a w niej kolejno wybieramy produkt z listy naszych zakupów. W przypadku zamówienia kilku produktów możesz wybrać, które z nich chcesz zareklamować.

3. Załącz dokładny opis oraz zdjęcia zawierające różnice między przesłanym produktem, a tym z naszej aukcji.

4. Wyślij zgłoszenie zatwierdzając przyciskiem formularza. 

Co dalej?

Po poprawnie złożonej reklamacji nasza firma ma 7 dni roboczych na odpisanie kupującemu i przyznanie lub odmowę zwrotu.